05 lutego 2016

It's my birthday!

Długo zastanawiałam się, czy napisać ten post. Ale stwierdziłam, czemu nie? W końcu to mój blog, mój pamiętnik, nikt inny go za mnie nie napisze.


Jak już po tytule możecie zobaczyć-dzisiaj są moje urodziny. "I co z tego?"-zapytacie-"Napisała ten post, żeby wyłudzić życzenia! Żeby się pochwalić jaka to już "dorosła" jest!". I tutaj właśnie was zaskoczę. Napisałam, ten post, żeby złożyć samej sobie życzenia.

Czy to dziwne? Od jakiegoś czasu tak robię-w urodziny myślę nad tym, czego chciałabym sobie życzyć (w końcu w życzeniach bardzo często można usłyszeć "I czego sobie tylko życzysz").

W tym roku kończę 16 lat.  Czy jest to dla mnie jakaś specjalna liczba? Nieee, to po prostu kolejna cyferka w moim wieku :D. Przecież nic się nie zmieni (A jednak się zmieni! Będę mogła na legalu oglądać filmy od 16 roku życia!), dalej będę tym samym dzieckiem którym byłam rok temu, dwa lata temu.

Więc czego sobie życzę w tym roku?

SZCZĘŚCIA
Oklepane, tak wiem. Ale tego sobie życzę. Jestem raczej pechowcem, także troszkę szczęścia by mi nie zaszkodziło ;). Czym tak właściwie jest szczęście? Niektórzy utożsamiają je z miłością lub pieniędzmi. Serio? Nie ma bardziej banalnych przykładów?  Myślę, że szczęście jest dla każdego czymś innym. Także ja życzę sobie trochę szczęścia.

ZDROWIA
To też jest ważne. Bo zdrowia nie da się kupić. Zdrowie ma się jedno i trzeba o nie dbać. Także z racji tego, że bardzo łatwo łapię wszelkie grypy, wirusy, życzę sobie, żeby to zdrowie nie szwankowało tak często.

ODKRYCIA SWOJEJ PRAWDZIWEJ PASJI, CELU W ŻYCIU
Od jakiegoś czasu staram się znaleźć swoje "powołanie", ale za cholerę nie wiem gdzie go szukać. Chciałabym wiedzieć jaką ścieżką podążać, żeby znaleźć coś, z czego będę czerpała radość. Taką pasję, dzięki której będę mogła też kiedyś się utrzymać. Która przerodzi się w pracę z której będę zarabiać. Ale wciąż będzie mi sprawiać radość. Może ktoś wie, gdzie mam szukać?

INNYCH RZECZY, MNIEJ WAŻNYCH OD TYCH JUŻ OPISANYCH
Czyli ukończenia szkoły z paskiem (w sumie to też jest dla mnie bardzo ważne :D), dostania się do wymarzonej szkoły (to też są moje cele na '16), dóbr materialnych (rzeczy, które chciałabym mieć, a nie są bardzo konieczne [no, ale fajnie było by je mieć!]).


A tak poza tematem-czy Was też denerwuje to, jak przykładowo na facebooku ktoś pisze komuś życzenia z okazji "Hot" 12/13/14? Życzenia w żadnym wypadku mnie nie denerwują! Denerwuje mnie, że przed wiekiem ZAWSZE musi być dodane "HOT". I to się zaczyna gdzieś tak od 10-11 roku życia solenizantki/solenizanta. No, czyli jest zawsze, bo młodsze dzieci raczej nie mają facebooka. Nie wiem dlaczego, ale strasznie mnie to denerwuje. :D Wiem, dziwna jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz