26 lipca 2015

Witajcie!

Cześć!
Postanowiłam założyć bloga. Dlaczego? Zawsze chciałam pisać pamiętnik. Mieć swoje własne miejsce na przemyślenia. Miejsce, gdzie mogłabym zgromadzić moje inspiracje, pomysły. Ale pisanie go wydawało mi się bez sensu. To znaczy kiedyś próbowałam pisać! Ale większość moich wpisów wyglądała tak:

Drogi Pamiętniku!
Dzisiaj byłam w szkole. Pogoda była ładna. Miałam na sobie jasne jeansy, różową koszulkę i niebieski sweterek. Dostałam 5 z matematyki. I w sumie to nie działo się nic specjalnego. Muszę kończyć, bo już późno. Dobranoc :)
 
Myślę, że moje wpisy były takie, a nie inne, dlatego, że nikt ich nie czytał, nie mogłam się nimi z nikim podzielić (więc też nie starałam się jakoś bardzo wysilać się z ich napisaniem :D). A jeśli chodzi o bloga, to wiem, że znajdzie się ktoś, kto będzie chciał go czytać ;D. Będę pisać na różne tematy. Ale na pewno będę starała się unikać tekstów żywcem wyjętych z mojego "pamiętnika" :D. Będzie to blog o tematyce lifestylowej. Będę tu pisała dokładnie to, na co będę miała ochotę.
Ten blog będzie anonimowy. Wtedy będę czuła, że nikt w prawdziwym świecie nie będzie mnie osądzał o to co napisałam w internecie. Będę sobą.
Dobra, to chyba tyle na razie. Co o tym sądzicie? Napiszcie mi w komentarzach.
Ja lecę, paa.
Dreamy girl xx

SKOMENTUJ

3 komentarze:

  1. powodzenia :)
    fajnie zaczynasz! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu! Świetny początek :) zapraszam do mnie, mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zostaniesz na stałe? (; https://smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń