06 stycznia 2016

To już nowy rok?

Poprzedni rok minął mi strasznie szybko. Czy tylko mi? Nim się obejrzałam już kolejny Sylwester, Nowy Rok. Po prostu wow. Uznałam, że fajnie byłoby podzielić się tym z Wami. Więc siadam wygodnie na łóżku z laptopem i opisuję Wam dokładnie każdy dzień ubiegłego roku ;D. Nie no, tylko żartuję. Może opowiem tylko trochę o poprzednim roku. Nawet dla mnie będzie to pamiątka-za rok wrócę do tego posta i przypomnę sobie cały rok, zobaczę co się zmieniło. To zaczynajmy!




Co osiągnęłam w ubiegłym roku?

 Szczerze? Nie wiem. Czuję, że to był jeden rok z tych najbardziej zmarnowanych w moim życiu. Czy tak naprawdę było tak źle? Ciężko odpowiedzieć. Mam takie wrażenie, że nic nie osiągnęłam, zmarnowałam go na siedzeniu w domu, robienie bezsensownych rzeczy. Mam nadzieję, że mimo wszystko nauczyłam się czegoś, jeśli nawet teraz tego nie dostrzegam. Że było coś takiego, co mogłoby uratować ten rok. Niestety teraz sobie tego nie przypominam. No nic. Miejmy nadzieję, że ten 2016 będzie bardziej szczęśliwszy, lepiej go wykorzystam.

Co w takim razie planuję na ten rok? 
Jakie są moje postanowienia?

Postanowień jako takich nie mam. No chyba, że przestać być tak strasznie nieśmiałą. To jest jedyny wyjątek. Za to mam listę rzeczy do zrobienia. Na pewno chciałabym wystartować z blogiem, pisać regularnie posty, zdobyć chociaż te 10 osób, które chciałyby czytać to co napiszę. Myślę, że to będzie jakiś postęp w przestaniu bycia nieśmiałą. Tak wiem. Teraz pewnie powiecie, że pisanie jako anonimowa osoba wcale nie jest czymś odważnym. Jednak w moim wypadku jest. Samo otworzenie się przed Wami, nieznanymi mi osobami jest czymś, czego jeszcze kiedyś bym nigdy nie zrobiła. Więc o czym chcę pisać na blogu? O moich przeżyciach. Chcę traktować go jako mój pamiętnik, a zarazem zbiór inspiracji. Chcę też inspirować i pomagać się przełamywać innym. Mam nadzieję, że mi się to uda. Co jeszcze? Na pewno chcę ukończyć szkołę z dobrymi wynikami, dostać się jednej z lepszych szkół w mojej miejscowości. To samo tyczy się szkoły muzycznej. Też chciałabym się do niej bardziej przyłożyć. Pragnę też poznawać nowe rzeczy. Odkrywać nowe pasje i rozwijać swoje zainteresowania. Co do reszty to na razie Wam nie zdradzę. To były takie najważniejsze rzeczy na których chcę się skupić w 2016. Miejmy nadzieję, że uda mi się je spełnić.

Jeśli jesteście nowi na blogu, to zapraszam do obserwowania. Będzie mi bardzo miło, kiedy będę wiedzieć, że piszę do kogoś, nie tylko dla siebie. 

A! Jeśli macie jakieś pomysły, jeśli chodzi o bloga, co chcielibyście na nim zobaczyć, albo jeśli macie jakieś tematy o których chcielibyście, żebym się wypowiedziała, jakieś pytania do mnie, możecie pisać w komentarzach. Co prawda mam pomysły na kilka postów, ale Wasze pomysły zawsze są tu mile widziane. 

Piszcie także jakie są Wasze postanowienia noworoczne. Co chcecie zrobić, żeby uczynić 2016 rok wyjątkowym. 
To chyba na dzisiaj tyle. Na razie!
Dreamy Girl xx

P.S. Oczywiście życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku!
 
 

4 komentarze:

  1. Ja jakoś nie robię postanowień :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, aby 2016 był super rokiem :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wytrwałości i żebyś dostała się do tej lepszej szkoły :)
    Pozdrawiam i obserwuję http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcie ;)
    zapraszam do mnie http://rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń